Tijekom 09. travnja je u opatijskom poduzetničkom inkubatoru Hubbazia održan panel s ciljem poticanja svijesti o pet-friendly okolini te o važnosti proizvoda i usluga u turizmu koji su prilagođeni kućnim ljubimcima. Organizatori događaja su bili stručnjaci tvrtke Coco’s management pod voditeljskom palicom Valentine Jonjić, a gosti panela Petar Aračić iz tvrtke Fast Review i Rose Marie Šturlić Raspor, direktorica hotela iz Liburnia Riviera Hoteli grupacije.

U uvodnom izlaganju Valentina Jonjić predstavila je svoju tvrtku iz Ike, a zainteresirana publika imala je prilike čuti praktične savjete o tome kako stvoriti atmosferu dobrodošlice za ljubimce i njihove vlasnike, koji su proizvodi trenutno aktualni na tržištu te kako s malim ulaganjima stvoriti veliki učinak na zadovoljstvo gosta.

Rose Marie Šturlić Raspor istaknula je važnost Opatije kao pet-friendly destinacije, a vlastitim primjerom dočarala koliki pozitivan utjecaj na poslovanje imaju društvene mreže i recenzije zadovoljnih vlasnika kućnih ljubimaca. U svom izlaganju približila je publici poslovne uzance njezine tvrtke vezane za kućne ljubimce te kako su uspješno implementirali pet-friendly pristup u svoje poslovanje.

Petar Aračić se nadovezao prezentacijom važnosti pozitivnih recenzija i velikih prilika za tržište od 90 milijuna obitelji koje putuju s ljubimcima. Istaknuo je kako će nezadovoljan gost u znatno većem postotku ostaviti negativnu recenziju, nego što će zadovoljan gost ostaviti pozitivnu recenziju. Stoga je naveo niz praktičnih načina kako potaknuti goste da ostave recenziju, jer pozitivna recenzija za vlasnika znači poslovnu dobit. Istaknuo je i važnost educiranja djelatnika.

Panel je ujedno bio i prilika za razmjenu ideja, a iz publike su se čule i najave novih poduzetničkih inicijativa koje će dodatno potaknuti razvoj Opatije kao pet-friendly destinacije.