Ćakulamo o suradnji medija i poduzetnika

U Opatiji druga po redu panel rasprava na temu poduzetništva u sklopu projekta HUBBAZIA

Kako mediji i poduzetnici mogu ostvariti suradnju? Što je medijima i javnosti atraktivan poduzetničko – turistički proizvod? Kako lokalni i regionalni mediji mogu pomoći poduzetnicima iz okruženja, ali i poduzetnici medijima? Što su uopće odnosi s medijima, otkuda krenuti i kako ih najbolje njegovati?

Ovo su samo neka od pitanja na koje će svoja razmišljanja i odgovore dati priznati predstavnici struke iz našeg kraja na drugim “Poduzetničkim ćakulama” koje će se održati u petak 25. 02. 2022. u 18h u Hubbaziji, opatijskom Centru za inovacije u turizmu. Ulaz je besplatan uz napomenu da je limitiran broj sjedećih mjesta te da su potrebne važeće covid-potvrde.

 

Panel diskusija pod nazivom Mediji – prilika za poduzetnike ugostit će ovoga puta poznata novinarska imena: Edija Prodana, novinara Novog lista, zatim Roberta Zenerala, vlasnika i glavnog urednika Ri portala te, kao nekadašnju novinarku, a danas glasnogovornicu Grada Opatije – Ljiljanu Vidmar Erjavac.  Moderatorica je Vedrana Lisica, poznata radijska novinarka, urednica i voditeljica.

 

Što su Poduzetničke ćakule?

 

U Opatiji je prošle godine otvoren poduzetnički inkubator HUBBAZIA – Centar  za inovacije u turizmu. Radi se o novouređenom i moderno opremljenom prostoru koji u sklopu svojega programa nudi kvalitetne edukacije i program realiziranja poslovnih turističkih ideja.

 

Uz programe edukacija i radionica, dio programa su i eventi posvećeni spajanju poduzetnika, širenju mreže poduzetnika, obrtnika i studenata te izgradnji kvalitetne poduzetničke klime u gradu Opatiji, ali i okolici. Poduzetničke Ćakule će kroz 15 panela okupiti sve zainteresirane buduće i sadašnje poduzetnike, ali i sve one koje interesiraju poduzetničke teme kao što su: kako se odvažiti na poduzetništvo, kako razmišljati o vlastitom proizvodu ili usluzi u kontekstu razvoja opatijskog turizma, kako surađivati s jedinicama lokalne samouprave, kako se nositi s poteškoćama na poduzetničkom putu, a posebno – je li poduzetništvo previše zahtjevno, odnosno gdje i u čemu pronaći motivaciju za pokretanje vlastitog posla.

 

Cilj Poduzetničkih ćakula je pokrenuti poduzetnički impuls grada Opatije. To se namjerava u sklopu ovog  projekta učiniti kroz povezivanje mladih ili zainteresiranih za poduzetništvo s iskustvima postojećih poduzetnika različitih branši s našeg područja, zatim motiviranjem mladih i/ili zainteresiranih na pokretanje vlastitog biznisa – demistificiranjem poduzetništva, te međusobnom suradnjom poduzetnika, umrežavanjem, dijeljenjem iskustava, spajanjem jedinice lokalne samouprave i stanovništva na općoj razini podizanja cjelokupnog turističkog proizvoda destinacije.