U utorak 15.11. održati će se trinaesto izdanje Poduzetničkih Ćakula projekta HUBBAZIA:

Tema: Mogu li poduzetnici živjeti zdravo?

Sudionici panela:

Dr. sc. Nataša Kovačić, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Daniela Butorac, voditeljica Odjela zdravstvenog turizma, Thalassoterapija Crikvenica

Andreja Ratković, Prokulica, trgovina lokalnom, eko i bio organskom hranom

Moderatorica: Vedrana Lisica

Cilj ovoga panel-razgovora je približiti mogućnosti i temelje za turističku ponudu koja se bazira na zdravom načinu života-zdravstvenim uslugama, sportu i rekreaciji.

Dr. sc. Nataša Kovačić: govorit će o zdravstvenom turizmu unatrag desetak godina i njegovoj ekspanziji kroz različite (postojeće i moguće) primjere iz prakse, domaće, inozemne: Kako razmišljati o zdravom životu unutar turističke ponude; Koliko i što poduzetnici mogu tijekom cijele godine ponuditi iz tog bazena ponude; Ima li lokalno okruženje prostora za nadopunu, upgrade popularnih postojećih segmenata turističke ponude kao što su biciklističke staze, sportske rekreativne manifestacije, wellness i spa segment, estetska kirurgija, dentalna medicina itd; Što gosti traže u zdravstvenom turizmu – trendovi; Koju kvalitetu usluge nudimo/možemo nuditi;

Daniela Butorac, fizioterapeutkinja i voditeljica Odjela zdravstvenog turizma, Thalassoterapija Crikvenica: Kako funkcionira zdravstvena ustanova u turističkom okrilju? Primjer rasta crikveničke Thalassoterapije i praćenje trendova u svjetlu zdravstvenog turizma; ima li ovakav koncept zdravstvene ustanove prostora za razvoj prateće poduzetničke kreativnosti i aktivnosti/ponude u destinaciji – koje; što je aktualno na kongresima i konferencijama o zdravstvenom turizmu (ako imate takva iskustva);

Andreja Ratković, Prokulica, trgovina lokalnom, eko i bio organskom hranom: Isplativost trgovanja zdravim (pretp. i skupljim) proizvodima, osobito tijekom sezone; vrijednost ovakve ponude za goste; čime se ista može nadopuniti – je li Opatija s Liburnijom iskorsitila svoje kapacitete, ako nije koje nije (što sve može ići „pod ruku“ ovakvom tipu ponude); kako ste krenuli s Prokulicom, izazovi poslovanja s bio – predznakom; koliko trendovi pa i na razini Europe (klimatski aktivizam, održivost, zeleno-plavo-digitalno) trenutno „rade“ u prilog formiranju različitih usluga sličnog ili istog predznaka (zdrav način života)..